Taller de cocteleria saludable per a 2n ESO

La UPCCA (la Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives), amb la col·laboració d’un mestre cocteler, ha desenrotllat un taller de cocteleria saludable per a l’alumnat de 2n d’ESO.

En aquesta activitat, a més d’elaborar còctels riquíssims sense alcohol, s’ha reflexionat sobre els mites, efectes i riscos associats al consum de begudes alcohòliques. L’activitat els ha permés conéixer alternatives d’oci més saludables i fomentar hàbits responsables.

Avís de privacitat

Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.

Veure política de cookies