La UPCCA (la Unitat de Prevenció Comunitària de Conductes Addictives), amb la col·laboració d’un mestre cocteler, ha desenrotllat un taller de cocteleria saludable per a l’alumnat de 2n d’ESO.
En aquesta activitat, a més d’elaborar còctels riquíssims sense alcohol, s’ha reflexionat sobre els mites, efectes i riscos associats al consum de begudes alcohòliques. L’activitat els ha permés conéixer alternatives d’oci més saludables i fomentar hàbits responsables.


