Visita de 6é de primària a l’institut

Com tots els anys, l’alumnat dels col·legis d’Enguera i Anna han visitat l’institut per a conéixer-lo abans de començar les classes al setembre.

En primer lloc han tingut una xarrada en la qual se’ls ha explicat horaris, rutines, materials que necessitaran i normes, entre altres aspectes.

Després han esmorzat al pati a l’hora de l’esbarjo i finalment s’han dividit en tres grups, fent un recorregut guiats per alumnes/as de 1r d’ESO per les instal·lacions. Han visitat aules, tallers, laboratoris i han rebut alguns tallers.

La setmana passada van ser les seues famílies les que van visitar el centre. Primer amb una xarrada seguida d’un recorregut per les instal·lacions i finalitzant amb una degustació de productes elaborats per l’alumnat de Cicles formatius de l’institut i invitació de l’AMPA del centre.