Convocades proves homologades A2 anglés i francés

Amb data 15 d’abril han sigut convocades en el DOCV les proves del nivell A2 d’anglés, francés, italià i alemany que s’organitzen en centres docents de la Comunitat Valenciana.

En l’IES ENGUERA es podran realitzar estes proves per a anglés i/o francés, i exclusivament podrà sol·licitar la seua participació l’alumnat matriculat en el centre.

REQUISITS PARTICIPANTS: tindre 16 anys o complir-los en 2024 i estar matriculat en el centre durant el curs escolar 2023-24 en ESO, Cicles formatius o Batxillerat.

SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ: del 23 al 29 d’abril de 2024, en secretaria del centre.

PUBLICACIÓ DEL LLISTAT PROVISIONAL D’ADMESOS A LES PROVES: 30 d’abril de 2024.

ESMENES DE SOL·LICITUDS (ESMENA D’ERRORS): entre 30 d’abril i 2 de maig de 2024.

PUBLICACIÓ DEL LLISTAT DEFINITIU D’ADMESOS A LES PROVES: 3 de maig de 2024.

DATES DE LES PROVES. Les proves es realitzaran els dies:
• Anglés: 8 de maig de 2024, a les 11 h.
• Francés: 9 de maig de 2024, a les 11 h.

ESTRUCTURA DE LES PROVES. Les proves estan estructurades en quatre parts:
• comprensió de textos escrits: 35 minuts
• comprensió de textos orals: 25 minuts
• producció i coproducció de textos escrits i mediació escrita: 75 minuts
• producció i coproducció de textos orals: 15 minuts

QUALIFICACIÓ. La qualificació final global de la prova s’expressarà en termes de «apte» o «no apte». Serà necessari superar totes les activitats de llengua de la prova amb un percentatge de puntuació mínim d’un 50% i haver obtingut un percentatge de puntuació global mínim d’un 65%.

PUBLICACIÓ LLISTAT PROVISIONAL D’ALUMNAT APTE/NO APTE: 22 de maig de 2024, en el tauler d’anuncis de Secretaria del centre.

RECLAMACIONS LLISTAT ALUMNAT APTE/NO APTE: del 22 al 24 de maig de 2024.

PUBLICACIÓ LLISTAT DEFINITIU ALUMNAT APTE/NO APTE: 27 de maig de 2024.

MÉS INFORMACIÓ en el següent enllaç.