Programa “Som imprescindibles”

La setmana del 6 al 10 de novembre el nostre centre va participar en el programa Som imprescindibles.

Els problemes de salut mental són una prioritat que hem d’atendre des de l’àmbit escolar en particular i com a societat en general. Per això, i per l’auge de l’aparició dels mateixos en la població adolescent, la Generalitat Valenciana posa en marxa aquest programa.

Està dirigit a l’alumnat de 2n i 4t de l’ESO, impartit per psicòlogues i psicòlegs que, a través de tallers dialògics a l’aula, aborden la prevenció de conductes autolesivas, així com l’expressió d’emocions i ens brinda la possibilitat de millorar el benestar emocional del nostre alumnat.

Tal com es destaca en el programa, esta iniciativa necessària, pretén també augmentar la nostra capacitat de detecció de situacions de risc de salut mental. Un tema fonamental, al qual hem d’atribuir-li la importància que mereix; donant-li visibilitat i importància i una gestió sensible i individualitzada.

La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es image-12-768x1024.png
La imagen tiene un atributo ALT vacío; su nombre de archivo es image-13-768x1024.png