INICI DE CURS

Bon dia! Benvingudes i benvinguts al nou curs al Ravatxol! Tot l’alumnat farà una incorporació progressiva, el dies 12, 13 i 14 a la seua aula de referència (veure mapa) de 10 a 12h. Estarán les llistes en el pati i a l’aula. L’alumnat de Forn d’Alcedo l’arreplegrarà l’autobús a les 9.45h i tornaran a les 12h. El dia 13 ja farà classe normal l’alumnat d’ESO amb menjador i la resta segons calendari. Dilluns 12 començarà el lliurament de lots de llibres de la XARXA per a 2n i 4t, la resta d’alumnat de manera progressiva durant la setmana. Recordeu que el nostre horari a setembre i juny és diferent dilluns i dimarts perquè no hi ha vesprada (veieu imatge) Us esperem!!!!

———————————-

Buenos días! Bienvenidas y bienvenidos al nuevo curso en el Ravatxol!
Todo el alumnado hará una incorporación progresiva, los días 12, 13 y 14 en su aula de referencia (ver mapa) de 10 a 12h. Estarán las listas en el patio y en el aula.
El alumnado de Horno de Alcedo lo recogerá el autobús a las 9.45h y volverán a las 12h.
El día 13 ya dará clase normal el alumnado de ESO con comedor y el resto según calendario.
Lunes 12 empezará la entrega de lotes de libros de la XARXA para 2.º y 4.º, el resto de alumnado de manera progresiva durante la semana.
Recordar que nuestro horario en septiembre y junio es diferente lunes y martes porque no hay tarde (ver imagen) Os esperamos!!!

planta-baixa-22-23-1