A.M.P.A.

DE 10:45H A 12:00H

CONTACTA AMB L’AMPA:  ampahorta1@gmail.com

Qui som?

És una associació, sense ànim de lucre formada per mares, pares o tutors legals de l’alumnat escolaritzat en el nostre centre Institut EL RAVATXOL, on la finalitat principal és la de participar i intervindre en el projecte educatiu del centre, amb la finalitat de millorar l’educació i aconseguir un clima de convivència en aquest.
Té com a finalitat servir de via en la participació col·lectiva de les mares i pares de l’alumnat i garantir la intervenció d’aquests.  L’AMPA està regulada per uns estatuts i s’organitza a través de l’Assemblea General i la Junta Directiva.

Què fem?

• REPRESENTAR A LES MARES I PARES DELS ALUMNES.

Els professors i equip directiu contacten amb l’AMPA per a tractar temes del centre que afecten les famílies i al seu torn, l’AMPA fa arribar les opinions de les mares i pares a la direcció del centre.

• PROMOURE LA PARTICIPACIÓ DE LES FAMÍLIES.

L’AMPA promou la participació de les mares i pares.

• OFERIR SERVEIS PER A LES FAMÍLIES

Amb la finalitat de millorar o complementar la tasca del propi centre. Alguns d’aquests serveis són:

– Lliurament gratuït d’una agenda escolar personalitzada a tots els alumnes socis.

– Col·laboració amb el centre en la xarxa de llibres.

– Venda de llibres de text.

– Ajuda als alumnes en la venda de colònies i bombons. L’objectiu d’aquesta iniciativa és abaratir els costos del viatge de fi de curs i d’aquesta manera ajudar a les seues famílies en el desemborsament de l’import d’aquest.

– Promocionar i fomentar, a través de l’AMPA, les Escoles de Mares i Pares.

– Subvencionar algunes excursions realitzades pel centre.

• PARTICIPAR EN EL CONSELL ESCOLAR.

L’AMPA té una participació activa en el Consell Escolar i per tant participa en la presa de decisions en temes que afecten l’alumnat i al funcionament del Centre.

Com ens organitzem?

L’Assemblea General:

És l’òrgan suprem de l’associació. Està integrat per tots els socis i es reuneix en sessió ordinària, com a mínim, una vegada a l’any. És molt important l’assistència a aquestes reunions ja que és allí on es pot escoltar a tots i recollir suggeriment i peticions, tant individuals com col·lectives.

La Junta Directiva:

És l’òrgan executiu que administra i representa l’associació. S’encarrega de l’aplicació de les disposicions emanades de l’Assemblea. Està formada per Presidenta, Vicepresidenta, Secretària, Tresorera i Vocals.

La Junta Directiva actual, renovada en l’Assemblea General del 22 de setembre de 2022 la formem les següents persones:

• Presidenta: Mª JOSÉ CHINER OLMOS.
  • Vicepresidenta: Mª ISABEL GIMENO VILANOVA
  • Secretària: VERÓNICA FLECHA MASSÓ
  • Tresorera: PETRUTA NICULINA PREVEL
  • Vocal: MERCEDES FERRANDIS BRESÓ
  • Vocal: NOELIA ALABAU DEL TORO
  • Vocal: NURIA DOTOR CARRILLO
  • Vocal: MARISA BUGUEDO GIMENO
  • Vocal: BEATRIZ BEDIA VALLEJO
  • Vocal: FELIX IZQUIERDO GARCIA
  • Vocal: GABRIEL PARRONDO RIBERA
  • Vocal: LAURA DEL PINO LILAO
  • Vocal: AMPARO VIVÓ NAVARRO
  • Vocal: ANA AZNAR ALACREU
  • Vocal: ESTELA DASI CASTELLAR

L’associació representa els nostres interessos i serveix d’interlocutor amb el centre i l’entorn del mateix per a tots els temes d’interés col·lectiu.

Com fer-te soci de l’AMPA?

Ser soci de l’AMPA és voluntari, però tots hem de tindre present que:
– Podem i hem de participar individual i col·lectivament en l’educació dels nostres fills. És un dels nostres drets i responsabilitats.
– Hem de seguir el procés d’aprenentatge, mantindre contacte amb el professorat i integrar-nos en la vida del centre educatiu.
– La quota es paga una vegada a l’any

Els passos a seguir per a fer-se soci:

1. Fes l’ingrés corresponent en el compte de l’AMPA:

TERMINI DE PAGAMENT DE QUOTA: de l’1 de juliol fins a inici de curs

TAULA D’IMPORTS
1 Soci ……………………………………18,00€
2 Socis ………………………………….28,00€
3 Socis  …………………………………39,00€
ENTITAT BANCÀRIACajamar
Plaza Virgen de Lepanto, 7 – Castellar
CCSES19-3058-2161-12-2720009118
TITULARAmpa L’Horta Castellar Oliveral
OBSERVACIONSDetallar nom, cognoms i curs

MOLT IMPORTANT: A l’hora de fer l’ingrés, no oblidar posar bé NOM i COGNOMS de l’alumne i CURS (EL QUE CURSARÀ AL SETEMBRE 2023) (Aquesta dada és necessària per a la correcta identificació de l’alumne soci).

2. Emplena el formulari d’inscripció.

Formulari inscripció

Ves amb compte si utilitzes el navegador Mozilla Firefox: info

3. Enviar  el justificant i el formulari d’inscripció.

Una vegada realitzat l’ingrés, cal enviar el justificant i el formulari d’inscripció al correu de l’AMPA ampahorta1@gmail.com

Assegurança voluntària CURS 2023-2024

A causa de la baixa demanda de les famílies per contractar l’assegurança mèdica, enguany s’ha prescindit d’oferir-lo.

Informació sobre l’adquisició de llibres de text CURS 2023-2024

Els informem que, com tots els anys, aquells alumnes que ho desitgen poden adquirir els llibres de text a través de l’AMPA (NOMÉS PER ALS SOCIS).
Els alumnes que pertanyen al Banc de Llibres, tenen subvencionats els llibres de text, a excepció dels quadernets.
Aquest Banc és gestionat pel Centre, amb col·laboració de l’AMPA.
Els oferim la possibilitat de sol·licitar la reserva dels llibres en l’AMPA.
El que desitge ser informat de les novetats, ens pot enviar les seues dades (nom de l’alumne, curs i correu electrònic) al correu de l’AMPA:
ampahorta1@gmail.com