Orientació acadèmico professional

SISTEMA EDUCATIU

PROVA D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT (PAU)

CICLES FORMATIUS

ENSENYAMENTS DE RÈGIM ESPECIAL

ALTRES ESTUDIS

Jornada Portes Obertes UPV

Universitats altres comunitats autònomes

Districtes d’altres Comunitats Autònomes

Altres universitats privades

3. PROVES D’ACCÉS A LA UNIVERSITAT (PAU)

4. FORMACIÓ PROFESSIONAL

JORNADES ORIENTACIÓ

8 – 12 MARÇ 2021

La setmana del 8 al 12 de març ha sigut una setmana especial al Ravatxol. Es va començar amb el dia de la dona (8 de març) i s’ha continuat amb sessions d’orientació on antics alumnes i col·laboradors (amics i coneguts) dels docents i alumnes de pràctiques del màster de secundària han aportat ganes i testimonis gràcies a la gran acollida que ha tingut la iniciativa.

L’objectiu de la setmana orientadora és que alumnat i personal més jove, que haguera tingut experiència propera  a la universitat, poguera aportar la seua pròpia i consells orientadors per als alumnes més propers a iniciar-se a l’etapa universitària.

Es va iniciar així una etapa on hem mobilitzat a professorat de l’institut que ha parlat amb familiars, amics, antics alumnes i gràcies a la implicació de tothom aquesta iniciativa ha sigut possible.