Hort escolar

Curs 2022-23

Junt amb Felix Pérez aquest any han treballat a l'hort el grup de 4t PR amb la seua professora Sonia Acebo i l'alumnat dels grups 3ºPDC i 1ºESO la asignatura optativa d'Hort Escolar amb Antonio Santos. Açí us deixem algunes fotos...

Des de l'IES El Clot promovem els valors transversals derivats de la concòrdia i l'estudi biològic del medi ambient. Per a això, els alumnes col·laboren en un hort escolar que, juntament amb col·laboradors externs, es manté amb molta manyaga i cura.

Aquest projecte compta amb l'assessorament tècnic de l'Ajuntament de València a l'participar juntament amb altres centres de primària i secundària del municipi a la xarxa d'horts escolars. Es promouen reunions per tractar els temes més rellevants, entre d'altres l'ús de l'hort com a eina educativa.

En el següent PDF es pot veure els objectius principals i la història de l'hort escolar de l'IES El Clot

huerto escolar_IES EL CLOT