Erasmus+ Include+ In

PROJECTE ERASMUS+ Include+In

Després de l’èxit del projecte Erasmus “Make in Class” anterior, el curs escolar 2021 l’IES El Clot es va embarcar en un nou projecte Erasmus: el projecte IncludE+ in. Com a objectiu, es proposava millorar la inclusió, atendre la diversitat, millorar els resultats acadèmics, reduir el fracàs escolar, millorar la competència digital d’alumnat i professorat i ampliar horitzons de l’alumnat, descobrint-los nous entorns d’aprenentatge a altres països i facilitant-los la connexió amb adolescents de la seua edat procedents en aquest cas d’un institut de secundària de Dresden (Alemanya).

El projecte conclourà a principis de 2023 i la seva realització és tot un èxit: tant alumnes com docents estan gaudint enormement dels coneixements que aporta aquesta meravellosa experiència europea.

Esperem continuar per molt temps amb aquest tipus de projectes europeus al Clot!

Curs 22-23 Intercambi amb el Gymnasium Tolkewitz de Dresden

ACOGIDA À VALÈNCIA: El pasaT 28 de març arribaren  14 alumn@s del GYMNASIUM TOLKEWITZ de Dresden durant 7 dies, i visitaren l’Oceanogràfic, el centre històric de València, l’Abufera i la platja, amès a mès compartiren experièncias camb les familias acogidores.

Açí podeu ver unes fotos (proximament)

VIATGE A DRESDEN: El pasat 28 de Novembre 14 alumn@s de L’IES EL CLOT viatjaren a Dresden par realitzar un intercambi Erasmus de 7 díes.  Visitarem el centre de Dresden i la seua història,  la fabrica Volkswagen i ferem senderisme per la neu. També compartirem temps amb les families d’acogida.