Dep. Tecnologia

NOTÍCIES I NOVETATS

Visita a la Acadèmia General de l'Aire a San Javier

El pasat 8 de Març de 2023 els alumnes de Baxillerat de Ciència i Tecnologia amb els de robòtica de 4t ESO visitaren l'AGA on pogueren veure els avions de caça de la patrulla águila i on els explicaren els estudis d'enginyería que es poden cursar amb els estudis de militar de l'ejercit de l'Aire.

Ací teniu algunes fotos...

Seleccionats Concurs Experimenta 2024

Per ROCIO, RIDER FRANCO | 16 d'abril de 2024 | Comentaris tancats a Seleccionats Concurs Experimenta 2024

Estimades famílies de l’IES EL CLOT:

Estem d’enhorabona! Un equip de quatre alumnes de 4ºESO (Aitor, Denis, Joan i Wassim) de l’asigatura de robòtica ha sigut seleccionat per a la fase final de la XIX Fira-Concurs Experimenta organitzada por la Facultat de Física de la UV i que se celebrarà este diumenge 21 d’abril de 10 a 13h en el Museu de les Ciències. Esteu tots convidats a assistir con els vostres fills/as. L’entrada es gratuïta.

Molta sort a l’equip participant! Més informació en el link.

Projectes curs 2021-22

Per ANTONIO, SANTOS GIRONA | 10 d'octubre de 2022 | Comentaris tancats a Projectes curs 2021-22

Açí podeu veure alguns projectes realitzats el curs 2021-22

Examen Recuperació Tecnologia (pendent curs anterior)

Per ANTONIO, SANTOS GIRONA | 23 de març de 2021 | Comentaris tancats a Examen Recuperació Tecnologia (pendent curs anterior)

Dijous que ve 15 d’Abril de 2021 a les 16h serà l’examen de recuperació de l’assignatura pendent del curs anterior 2020-21.

Es convoca als alumnes que la tinguen suspesa a presentar-se a l’hora indicada a l’aula 0.5.

Qualsevol dubte posar-se en contacte amb el professorat de Tecnologia (Antonio i Begoña)

Nous Ordinadors per a l’Aula de Tecnologia

Per ANTONIO, SANTOS GIRONA | 21 de gener de 2021 | Comentaris tancats a Nous Ordinadors per a l’Aula de Tecnologia

Us informem que amb els diners que van sobrar l’any passat en el departament de Tecnologia s’ha fet una nova instal·lació elèctrica (30 endolls, 10 connexions d’internet, 1 switch, 3 interruptors automàtics i 1 interruptor diferencial) per a muntar una zona amb 10 ordinadors nous que ha enviat Conselleria d’Educació. Ací podeu veure les fotos….