Dep. Matemàtiques

NOTÍCIES I NOVETATS

Activitats de repàs i recursos per a diferents cursos:

XII edició de la Prova Canguret

Per ROCIO, RIDER FRANCO | 25 de març de 2024 | Comentaris tancats a XII edició de la Prova Canguret

Com ja sabeu fa uns anys que participem amb alguns/és alumnes als proves CANGURET de Matemàtiques de 1r i 2n d’ESO. Calç dir que hi participen més de 4000 alumnes i 57 instituts. L’organització dels proves acaba de fer-ens arribar la puntuació d’aquest any.

Sempre destaquen els 100 primeres posicions, entre els quals tenim:

•  8_ Jimena Torrent Ambrona (1r ESO D ) ENHORABONA!
  • 85_ Zixiang Lin (1r ESO C )
  • 93_ Pablo Rubio Muñoz(1r ESO C )
  • 93_ Gael Mora Solaz(1r ESO D )

Moltes felicitats!

IX Lliga de passatemps Matemàtics

Per ROCIO, RIDER FRANCO | 31 de gener de 2024 | Comentaris tancats a IX Lliga de passatemps Matemàtics

El departament de matemàtiques inicia una activitat adreçada a tot l’alumnat del centre; la 9a lliga de passatemps matemàtics de l’IES Clot, els interessats a participar-hi, calç que lligen atentament els punts següents:

1. La Lliga comença el dia 29 de Gener i finalitza el 4 de Març de 2024
  2. Hi ha dues categories, la categoria A per a 1r, 2n i 3r d’ESO (color groc) i la categoria B per a 4t d’ESO i Batxillerat (color verd).
  3. Per participar a la lliga només calç respondre al passatemps setmanal amb una papereta de solució i portar-l’a la bústia de consergeria. En podreu demanar una a consergeria o al / a la vostre/a professor/a de matemàtiques.
  4. Trobareu el passatemps al suro de la planta baixa, en front de consergeria.
  5. Tindreu una setmana per lliurar la solució de cadascun dels passatemps, fins cada dilluns, als 11.15 h. En eixe moment penjarem el nou passatemps i la solució de l’anterior.
  6. És consideraren invàlides els butlletes:
    • Que no seguixen del color correcte
    • Sense nom i almenys primer cognom
    • On no aparega el curs i grup
  7. La classificació s’actualitzarà cada dimecres i és farà pública, als vitrines citades
  8. Hi haurà un premi final pels primers classificats i un diploma per als finalistes

Si participeu totes els setmanes des del començament tindreu més possibilitats de guanyar!!!!

Material de repàs d’estiu del departament de matemàtiques

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 22 de juny de 2022 | Comentaris tancats a Material de repàs d’estiu del departament de matemàtiques

Ací podeu veure el material de repàs por cursos que ha preparat el departament de matemàtiques per a repassar a l’estiu.

Quadernet 1er ESO

Quadernet 2n ESO

Quadernet 3r ESO Aplicades

Quadernet 3r ESO Acadèmiques

Recuperació de pendents de Matemàtiques

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 21 de juny de 2022 | Comentaris tancats a Recuperació de pendents de Matemàtiques

El Departament de Matemàtiques sempre convoca un examen per a recuperar els pendents al setembre. Ací està tota la informació.

1r ESO

Informe_Final_1_ESO_2022

2n ESO

Informe_Final_2_ESO_2022

3r ESO acadèmiques

Informe_Final_3_ESO_Acad_2022

3r ESO aplicades

Informe_Final_3_ESO_Aplic_2022

VII lliga matemàtica (2022)

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 27 de maig de 2022 | Comentaris tancats a VII lliga matemàtica (2022)

Hem celebrat la VII Lliga Matemàtica. Enhorabona als premiats i gràcies a la resta d’alumnat per la seua participació.

CATEGORIA A
1r premi : Mar Plaza
2n premi:  Arnav Sanger

CATEGORIA B
Premi desert

Examen matemàtiques pendents

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 20 de setembre de 2021 | Comentaris tancats a Examen matemàtiques pendents

Dilluns 27 de Setembre de 2021 a les 16:00 h tindrà lloc la primera convocatòria de pendents de MATEMÀTIQUES. Es tracta d’una prova global. L’alumnat que aprove l’examen recuperarà la assignatura.

VI Campionat Lliga Matemàtica (2021)

Per ANTONIO, SANTOS GIRONA | 26 d'abril de 2021 | Comentaris tancats a VI Campionat Lliga Matemàtica (2021)

CATEGORIA A 1r

premi : Edurne Sánchez Pérez
2n premi:  Núria Vivancos Pitel

CATEGORIA B

1r Premi: Rodrigo Navarro León
2n Premi: Alicia Romero Osuna

Homenatge-Jubilació Marcela Arana

Per ANTONIO, SANTOS GIRONA | 12 de febrer de 2021 | Comentaris tancats a Homenatge-Jubilació Marcela Arana

El passat 29 de Gener vam homenatjar la nostra companya Marcela Arana, que s’ha jubilat després d’una llarga carrera com a professora de matemàtiques i 16 anys en l’IES El Clot.

Marcela, gaudeix d’aquesta nova etapa tan merescuda. Ací us deixem algunes mostres gràfiques de l’acte en el seu honor que tota la comunitat educativa organitzem i del jardí que durà el seu nom.

Convocatòria de la “VI LLiga Matemàtica”

Per ANTONIO, SANTOS GIRONA | 21 de gener de 2021 | Comentaris tancats a Convocatòria de la “VI LLiga Matemàtica”

Comencem el dijous 28….Si vols mes informació, açí tens les normes per participar….

Lliga Normes21(1)