Dep. Geografia i història

NOTÍCIES I NOVETATS

Blog professora Victoria Castillo

VIATGE A MADRID 29 d’abril de 2022 IES El Clot

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 9 de maig de 2022 | Comentaris tancats a VIATGE A MADRID 29 d’abril de 2022 IES El Clot

Divendres passat 29 de abril, alguns alumnes de 1r i 2n de Batxillerat, així com de 3r i 4t d’ESO, van participar d’un viatge a Madrid organitzat pels departaments d’Educació Visual i Plàstica i Dibuix Artístic, acompanyats pels professors Manuel Martínez, M. Ángeles De Haro, Ainhoa Cortell, Lily Felsenthal i Montse Lorente.

Després de la visita al Congrés dels Diputats, ens dirigim al Museu del Prado on vam poder admirar obres dels diferents estils artístics des de ‘El Romànic’ fins a l’Edat Contemporània, prestant especial atenció a les obres d’artistes com El Bosco, El Greco, Rafael Sanzio, Diego Velázquez o Francisco de Goya entre molts altres.

Després de l’eixida del museu vam anar a menjar pels voltants del museu del Prat i el museu Reina Sofia, visitant aquest últim a la vesprada.

Ja en el Reina Sofia, realitzem un recorregut artístic per l’Edat Contemporània i els moviments d’avantguarda. Allí contemplem obres de Picasso, Miró o Dalí, entre altres.

A l’eixida, i per a finalitzar, realitzem una parada al parc del Retir, on vam poder descansar i recarregar piles per al retorn a València.

Jornada greco-llatina a Sagunt

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 4 d'abril de 2022 | Comentaris tancats a Jornada greco-llatina a Sagunt

El dilluns 4 d’abril l’alumnat de l’assignatura de Filosofia de 1r de Batxillerat i de l’optativa de Cultura Clàssica de 3r d’ESO ha pogut gaudir d’una magnífica jornada a Sagunt. Allí han participat en diversos tallers i jocs sobre la cultura greco-llatina del festival Ludi Saguntini, festival entre els organitzadors del qual està la nostra professora de Llatí i Grec, Ànima Brell. A continuació, han assistit a la representació de la tragèdia d’Eurípides Ifigenia en Áulide en el  Teatre Romà. Els mites del passat remot ens continuen interpel·lant i esglaiant.  Malgrat el vent i del fred poc primaveral ha sigut un matí molt profitós i divertida.

A Punt a l’IES El Clot

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 4 de març de 2022 | Comentaris tancats a A Punt a l’IES El Clot

El dia 3 de març vingué la televisió A Punt per tal de fer un reportatge de com es tracta el tema de la guerra a les aules.