Dep. Educació física

NOTÍCIES I NOVETATS

Benvingut/a al web de Departament d'Educació Física de l'IES EL CLOT

Aquí trobaràs tot el necessari per poder fer el seguiment dels continguts de la matèria d'Educació Física. Per això és important entrar periòdicament per saber en tot moment el que passa a l'assignatura. Els professors avisaran els alumnes quan hagin de dirigir-se a la seva web o hagi de realitzar alguna activitat. Podràs veure vídeos relacionats amb els continguts que estem veient en les classes, accedir als formularis que hagis de complimentar en cada trimestre, realitzar les inscripcions a diferents proves esportives, etc.

Més informació:

"SIN SACRIFICIO NO HAY GLORIA"

Salta sense parar!!

Per ROCIO, RIDER FRANCO | 27 de març de 2024 | Comentaris tancats a Salta sense parar!!

Des del departament d’Educació Física, un any més, hem visitat la instal·lació esportiva Surf de vela ràpid Jump. Allí hem practicat tombarelles, escalada, bàsquet i tot tipus de salts acrobàtics con l’alumnat de l’ESO.Ha sigut una activitat molt divertida i entretinguda, no nos cansem de visitar este lloc i passar-lo bé en companyia de tots i totes.

Tornarem sense cap dubte!!!

Senderisme

Per ROCIO, RIDER FRANCO | 30 de gener de 2024 | Comentaris tancats a Senderisme

El 29 de gener el Departament d’Educació Física va organitzar una eixida de senderisme por Sierra Calderona (Gilet).
L’alumnat de 1er de Batxillerat, 4t ESO i 3er ESO PDC, van gaudir d’un dia de convivència con la naturalesa.

Torneig de Nadal

Per ROCIO, RIDER FRANCO | 17 de gener de 2024 | Comentaris tancats a Torneig de Nadal

El departament d’Educació fisica va fer un “Torneig benèfic” lúltim dia de classe abans de nadal per ajudar als persones més necessitades del barri amb la seua aportació.

Va ser un éxit com sempre, açí teniu algunes fotos de l’event.

Activitat i diversitat funcional

Per ROCIO, RIDER FRANCO | 22 de desembre de 2023 | Comentaris tancats a Activitat i diversitat funcional

Des del departament d’Educació Física hem organitzat unes jornades de conscienciació i sensibilització de l’esport adaptado.de la mà de l’Escola de BSR de l’Associació ADIV juntament amb la UPV i la Fundació de Madrid FDI el nostre alumnat d’ESO i 1° batxillerat ha practicat bàsquet i pàdel en cadira de rodes.Ha sigut una activitat molt interessant ja que ens hem iniciat en el maneig de les cadires, hem aprés aspectes bàsics del bàsquet i el pàdel adaptat i, el més important, hem experimentat que l’esport és per a tots i totes!!!”

Campionat de futbol de l’IES El Clot

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 5 de juny de 2022 | Comentaris tancats a Campionat de futbol de l’IES El Clot

Durant els últims mesos, en el transcurs dels esbarjos, els alumnes de tots els cursos de l’ESO i batxiller han participat en un campionat de futbol organitzat pel departament d’Educació Física. La setmana passada es va procedir a la final de tot el campionat, encara que tots els que van participar poden considerar-se guanyadors. Enhorabona a tots (alumnes participants, alumnes que animaven en cada esbarjo i professors que han col·laborat)

Esperem que l’any que ve es torne a repetir!

Fun Jump! (20/12/21) – 3r ESO i 4t ESO

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 20 de desembre de 2021 | Comentaris tancats a Fun Jump! (20/12/21) – 3r ESO i 4t ESO

Per a agafar forces de cara als últims dies previs al nadal… a saltar! Ací estan les fotos!

Fun Jump! (17/12/21) – 1r ESO i 2n ESO

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 19 de desembre de 2021 | Comentaris tancats a Fun Jump! (17/12/21) – 1r ESO i 2n ESO

No hi ha res més divertit i amb més activitat física que saltar sense parar durant tot un matí! Ací teniu les fotos de la jornada!

¡Fun Jump!

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 16 de juny de 2021 | Comentaris tancats a ¡Fun Jump!

Un dia diferent pegant bots!

Fotos de l’excursió de senderisme

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 16 de juny de 2021 | Comentaris tancats a Fotos de l’excursió de senderisme

Senderisme 4rt d’ESO i 1er de Bachiller

Per PEDRO ALBERTO, LOPEZ NAVARRO | 16 de juny de 2021 | Comentaris tancats a Senderisme 4rt d’ESO i 1er de Bachiller

Vídeos de l’activitat de senderisme del Dept. de Educació Física.

Relive ‘Senderismo IES El Clot’