“Espais maker: fabricació digital, motivació i aprenentatge”

El pròxim 27 de novembre, celebrarem la Jornada “Espais maker: fabricació digital, motivació i aprenentatge”, l’esdeveniment multiplicador 2020, corresponent al projecte europeu “MAKE INCLASS ”, projecte Erasmus+ en el qual l’IES El Clot ha participat durant els dos últims anys i que finalitzarà al desembre de 2020.

Els espais Maker o makerspaces, també coneguts com a espais de creació, són llocs físics on els alumnes poden explorar una gran varietat d’eines i materials per a construir i crear els seus propis projectes escolarsEs tracta de transformar el tipus d’aprenentatge tradicional basat en el llibre de text per un altre centrat en fer i crear amb les pròpies mans.

Aquest esdeveniment en obert, que es retransmetrà en streaming, està dirigit a docents de Secundària, educadors, col·laboradors, gestors, decisores, i comunitat educativa amb interés en la integració de metodologies i activitats maker, no sols en assignatures de tecnologia, sinó allà on l’aprenentatge per projectes a través de la fabricació digital, puga motivar als joves i ajudar a reduir l’abandó escolar.
Participaran rellevants experts nacionals i internacionals del món maker, docents i socis del projecte de diferents països, per la qual cosa creiem que serà un esdeveniment de referència també per a la comunitat maker i inspirador per a tots els participants.
Els convidem a assistir a l’esdeveniment, en el qual es donarà a conéixer els resultats reeixits i el vertader abast del projecte “MAKE IN CLASSE”. S’emetrà de 16,30h. a 20,00h. a través de Youtube. Pot inscriure’s a través d’aquest enllaç https://forms.gle/PuGZfkqkr17CWjjh9 i posteriorment rebrà un enllaç per a connectar-se.

Adjuntem el programa de la jornada.

Agraïm per endavant el seu interés i esperem comptar amb la seua participació.