CONCERT DE MÚSICA A ALBACETE

19 DE MAIG DE 2023

Els alumnes/as de l'optativa de música de 4t d'ESO de l'IES Comarcal es van desplaçar fins a Albacete el passat 19 de maig per a oferir un concert, al costat de l'alumnat de l'IES Diego de Siloé, en el reconegut «Teatro La Paz» de la Diputació d'Albacete.

Més de 250 estudiants, units per la música, van realitzar aquesta trobada pedagògica i musical que va culminar amb una gran actuació en un teatre replet de familiars, amistats, companys i companyes.

Els alumnes de tots dos centres van interpretar un programa molt variat integrat per peces de diferents estils. Els professors de música de l'IES Diego de Siloé van felicitar els estudiants de Burjassot que van mostrar saber estar en l'escenari, la tècnica per a tocar instruments de làmines, així com la memorització de partitures, resultat del mètode recentment implantat en el nostre centre pel professor Eugenio Henriques López emmarcat en el projecte d'innovació educativa «Música per a tots/totes».