MOBILITAT ERASMUS A L’IES COMARCAL

La setmana del 12 al 18 de desembre, malgrat totes les dificultats derivades de la pandèmia, finalment l’IES Comarcal de Burjassot ha sigut l’amfitrió a València de la tercera de les mobilitats previstes en el projecte Erasmus + KA 2 Young people urban citizenship: chances and challenges.  La temàtica de treball ha sigut, en aquesta ocasió, l’alimentació saludable i sostenible.

Al llarg d’aquests dies, i utilitzant com a llengua de comunicació l’anglés, l’alumnat ha treballat en equips internacionals i ha realitzat diferents activitats relacionades amb tot el procés que engloba la producció, el transport i el consum dels aliments.

Ha sigut una setmana intensa, en la qual s’ha combinat el temps de treball amb la convivència, el coneixement de la nostra terra i de la nostra cultura. L’alumnat ha posat en marxa la seua creativitat i s’han generat idees a partir de diferents reptes, s’han visitat diferents centres de referència en alimentació i innovació de la nostra ciutat, com el CEMAS (Centre Mundial de València per a l’Alimentació Urbana Sostenible) i Les Naus (Centre d’innovació social i urbana), s’ha conegut l’horta i s’ha participat en activitats més lúdiques, a més de mostrar als visitants els llocs més emblemàtics de la nostra localitat.

Des d’ací volem agrair a l’Ajuntament de Burjassot l’acte de benvinguda i la cessió de les instal·lacions del centre socioeducatiu Díaz Pintado, i al de Godella el fet de possibilitar la realització d’un excel·lent taller de batucada, on tothom va gaudir moltíssim. Amb el seu suport i col·laboració, entre tots hem aconseguit que aquesta mobilitat haja resultat tot un èxit.