MUSEU DE PREHISTÒRIA DE VALÈNCIA
Els dies 12 i 13 de febrer, l'alumnat de 1r d'ESO va realitzar una visita didàctica al Museu de Prehistòria de València. Esta activitat va permetre a l'alumnat aprofundir en els continguts treballats a l'aula relacionats amb la prehistòria i l'evolució de les primeres societats humanes.
Durant la visita, l'alumnat va conéixer de primera mà diferents peces arqueològiques, ferramentes i restes materials que expliquen la forma de vida dels nostres avantpassats, així com les principals etapes de la prehistòria.
A més, van participar en activitats guiades que van afavorir una experiència d'aprenentatge més dinàmica i motivadora. Així mateix, l'alumnat va poder apreciar el ric patrimoni prehistòric propi de la Comunitat Valenciana i la seua importància per a la comprensió del nostre passat.
L'activitat ha sigut organitzada pel departament de Geografia i Història.
