PLA DE TRANSICIÓ

VISITA CEIPS ADSCRITS

24-27 D'ABRIL DE 2023

Aquesta setmana hem tingut el plaer de rebre la visita de l'alumnat de 6é de primària dels col·legis adscrits, Els Sitges,  El Barranquet, José Senent, Sant Sebastián i Cervantes, acompanyats de les seues tutores i tutors.

També han pogut realitzar un taller didàctic oferit per diferents departaments i informar-se de primera mà de les característiques de l'etapa de secundària que començaran el pròxim curs.

Durant la jornada han pogut fer un recorregut pel centre, gaudir d'un concert de música, conéixer el nostre Equip de Mediació i compartir temps d'esplai amb antic alumnat dels seus centres que ara cursen 1r d'ESO.

Esperem que us haja agradat i desitgem tornar a veure-us prompte!