RECONEIXEMENT A L'ALUMNAT

CURS 2023-2024

L'IES Comarcal compta amb una gran quantitat de plans, projectes i programes que fan possible que tot l'alumnat que ho desitge participe de manera activa en la vida del centre. Això suposa també, que la seua formació vaja més enllà de les aules i que puguen desenvolupar altres valors, adquirir sentit de compromís, adaptabilitat i altres habilitats valuoses per a totes les àrees de la vida.

El passat 14 de juny vam organitzar a l'institut , un xicotet acte, on el professorat encarregat dels projectes i plans de Mediació, Objectius de Desenvolupament Sostenible, Foment Lector, Alumnat d'Alt rendiment Acadèmic, Pigmalió i Revista Fanzine van entregar a l'alumnat del centre un diploma reconeixent la seua participació excel·lent en cadascun d'estos projectes.

També es va entregar el premi al cartell de les jornades culturals d'enguany.

És un orgull veure la gran participació de l'alumnat en la vida del centre!!!