TALLER D'INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL

El passat 17 de gener l'alumnat de 1r de Batxillerat que cursa l'optativa d'Informàtica va visitar l'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria de la Universitat de València on va realitzar un taller d'Intel·ligència Artificial denominat Dades, intel·ligència, salut, indústria, negocie… Un còctel guanyador.

Al taller, van adquirir nocions sobre les bases del funcionament intern de la Intel·ligència Artificial i van poder comprendre la gran importància que té hui dia esta tecnologia per a la presa de decisions, optimització de processos, comprensió de patrons… i tot això gràcies a la capacitat per a obtindre informació a partir de la ingent quantitat de dades que contínuament s'estan generant.

L'alumnat va utilitzar diverses aplicacions d'intel·ligència artificial, amb les quals va poder comprovar l'àmplia varietat de disciplines en les quals s'aplica, i va participar activament en la demostració de dos d'elles (el reconeixement del moviment de dos persones i el reconeixement facial).

Si no es visualitza el vídeo, pressionar en este enllaç.

L'experiència va ser molt enriquidora i va donar als alumnes una nova perspectiva de com afrontar esta nova tecnologia que molt prompte, si no ja, formarà part de la nostra vida quotidiana.