HALLOWEEN 2023

El dia 31 d'octubre vam celebrar Halloween des de l'àrea d'Anglés a l'IES Comarcal. Els alumnes de primer i segon de l'ESO, dins de l'hora de la matèria d'Anglés, van estar fent activitats i aprenent curiositats d'esta festivitat tan estesa en el món anglosaxó.

A 1r de l'ESO, van realitzar bookmarks, van dibuixar i pintar una haunted house, i van resoldre crosswords amb vocabulari d'esta festivitat.

A 2n de l'ESO, van fer un Monsters Escape room on els alumnes van competir en equips amb l'objectiu de resoldre sis proves per a poder obrir la porta i fugir de terrorífics monstres i zombis.

HAPPY HALLOWEEN!!!