OCTUBRE : ODS 1 i 2

Coincidint amb la celebració del Dia Internacional per l’Erradicació de la pobresa, 17 d’octubre, s’han dut a terme les dues primeres accions del curs 2020-21: la tercera edició del concurs de fotografia Pobresa zero i una campanya de recollida d’aliments.

El lema del concurs fotogràfic en aquesta edició ha sigut POBRESA EN TEMPS DE CORONAVIRUS, i l’objectiu ha estat fer conscient a l’alumnat de les situacions de pobresa generades i/o aguditzades per la situació de pandèmia en l’entorn més pròxim.

Al llarg del mes d’octubre s’ha fet una campanya de recollida d’aliments entre la comunitat educativa del centre. Durant els esbarjos de dilluns i dijous , l’equip de professores i alumnes encarregats, han rebut aliments no peribles amb els que s’han omplert 5 caixes que s’han  lliurat als representants en Burjassot de l’ONG Cáritas.