INTRODUCCIÓ ALS ODS

Els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) que l’ONU es va marcar per al 2030,són dèsset objectius considerats ara ja urgents, com disminuir la pobresa i la fam, garantir una vida sana, aconseguir la igualtat de gènere, lluitar contra el canvi climàtic, etc.

Cada vegada veiem més urgent un canvi en els nostres estils de vida i la modificació de la nostra manera de pensar i actuar per aconseguir una societat més sostenible. El sistema educatiu ha de respondre també a aquesta necessitat. És l’instrument que la societat exigeix per a la consecució dels ODS. L’IES Comarcal va decidir el curs passat encetar un projecte comú en aquest línia. El claustre considerà que havíem de treballar tots a una en aquests objectius. Entràrem a formar part del projecte de l’ONU dels Joves Ambaixadors dels ODS i en aquesta línia començàrem a donar a conèixer -los a l’alumnat des de distintes assignatures i tutories, a mares i pares, a l’AMPA i a l’alumnat dels centres de primària adscrits a l’institut que ens visitaren el curs passat. Enguany comencem este nou lloc en la pàgina web del centre des d’on donarem a conèixer les distintes accions que anirem fent al llarg del curs.