2n ESO

L’alumnat de l’IES Carrús que passa d’1 ESO a 2 ESO no ha de participar en el procés de preinscripció o matrícula telemàtica, però sí que ha d’aportar la documentació que se li demana en el sobre que se li proporcionarà, i en la data que li indicarà la seua tutora / tutor. És la mateixa documentació que ve reflectida en esta pàgina.

L’alumnat provinent d’altres centres sí que ha de participar en el procés d’admissió segons les instruccions indicades en la pàgina web de La Conselleria d’Educació:

Documentació a inserir al sobre:

Cada alumna/o ha de descarregar-se i imprimir-se la documentació, emplenar-la amb lletra clara, introduir-la en el sobre i portar-la en la data indicada.

01_AaDATOS_PERSONALS_24_25

02_AaDATOS_PERSONALS_info_legal_24_25 (full informatiu -no és necessari posar-la en el sobre)

04_C_Autoriz_activ_esportives_cas_val_24_25

05_ D_INSTRUCCIONS_INFORMES_SALUT_24_25

Fulla d’optatives 2 ESO PDF emplenable; data límit entrega a tutors/as 6 de juny: HOJA 2ESO 2024_editable

Fullet informatiu sobre les optatives disponibles en 2 ESO en l’enllaç de baix

2eso_opt_fullet_24

Es recomana que el PDF emplenable «Fulla d’optatives» siga descarregat al dispositiu de cada persona. Una vegada descarregat, s’ha d’obrir i emplenar mitjançant ordinador o dispositiu. En imprimir-lo ixen dos còpies. La tutora /or signarà o segellarà una d’elles, que s’ha de conservar per a futures consultes. L’altra se la queda el centre.

L’enllaç següent dona instruccions més detallades:

instr emplenar full optatives maig 24

En cas que no funcione bé, provar amb diversos navegadors (Chrome, Edge, Mozilla, Safari, etc) i/o diversos sistemes operatius (Windows, Android, Linux, MacOS, etc)

Rebut AMPA 2024-2025

A més de la documentació indicada a dalt, també s’ha d’introduir en el sobre el següent:

2 fotografies de grandària carnet (cognoms i nom escrits al dors);

Una fotocòpia del DNI, NIE o passaport; (si ho tenen i no ho han portat amb anterioritat)

Una fotocòpia del llibre de família (fulla on apareix l’alumna /o, solament per a alumnat que es matricula en l’IES Carrús per primera vegada);

Fotocòpia de la targeta sanitària (SIP, solament per a alumnat que es matricula en l’IES Carrús per primera vegada);

Alumnat estranger: certificat d’empadronament (solament per a alumnat que es matricula en el centre per primera vegada).

IMPORTANT, ALUMNAT PROCEDENT D’ALTRES CENTRE PER PREINSCRIPCIÓ: la documentació aportada haurà d’acreditar que l’alumne/a complix els requisits acadèmics exigits per l’ordenament vigent per al nivell educatiu i curs al qual desitja accedir. Este certificat s’ajustarà al model vigent, i constaran els estudis que realitza o ha realitzat l’alumne/a l’any acadèmic. Este imprés s’ha de sol·licitar en el centre de procedència.

Si després d’haver aportat la documentació una alumna/o ha de repetir 2n ESO, solament ha de fer una nova fulla d’optatives per al curs que repetix i entregar-la en secretaria en la data que s’anuncie en el seu moment.