1r i 2n CCFF Grau Bàsic, Mitjà i Superior

IMPORTANT: Tot l’alumnat que s’incorpora a un cicle formatiu per primera vegada ha de participar en el procés d’inscripció, tant si és alumnat de l’IES Carrús com si és alumnat que ve d’un altre centre.

Aquelles persones que, després de participar en el procés de pre-inscripció (tele-matrícula), hagen aparegut com admesos en les llistes definitives, han de formalitzar la matrícula seguint les instruccions indicades en els enllaços de baix i fer arribar la documentació al centre en les dates i terminis que s’indiquen.

Enllaç a la pàgina web per a realitzar el procés de matrícula en línia:

L’alumnat que passa de 1r a 2n curs dins d’un mateix Cicle Formatiu (i en el mateix centre), NO ha de participar en el procés d’inscripció.

Documentació a inserir en el sobre:

Cada alumna/o ha de descarregar-se i imprimir-se la documentació, emplenar-la amb lletra clara, introduir-la en el sobre i portar-la en la data indicada.

01_AaDATOS_PERSONALS_24_25

02_AaDATOS_PERSONALS_info_legal_24_25 (full informatiu –no és necessari posar-la en el sobre)

04_C_Autoriz_activ_esportives_cas_val_24_25

05_ D_INSTRUCCIONS_INFORMES_SALUT_24_25