S’obri el termini de prematrícula per al pròxim curs 2026-2027. Aquest curs la prematrícula es realitzarà de forma telemàtica del 20 d’abril a l’1 de maig.
Per fer la prematrícula per al curs 2026-2027 has d’emplenar el formulari identificant-se amb la IDENTITAT DIGITAL del alumne/a, indicant les optatives per ordre de preferència i pujant la documentació que es demana (es tindrà accés al formulari mentre estiga obert el període de prematrícula per realitzar els canvis que es consideren oportuns o pujar documentació). Si empleneu el formulari amb un dispositiu mòbil o tauleta, podreu pujar els documents fent una foto amb el dispositiu. Si ho feu des d’un ordinador, podeu utilitzar la següent guia: COM PASSAR UNA IMATGE A FORMAT PDF .
- 1r, 2n, 3r, 4t d’ESO, 2n de batxillerat i 2n de FP Bàsica: del 22 al 30 de juny.
- 1r de batxillerat i 1r de FP Bàsica: del 9 al 14 de juliol.
La formalització de la matrícula i entrega de documentació es podrà fer de forma presencial al centre de 9h a 13h en les dates:
- 1r i 3r d’ESO: 22 i 23 de juny.
- 2n i 4t d’ESO: 25 i 26 de juny.
- 2n de batxillerat i 2n de FP Bàsica: 29 i 30 de juny.
- 1r de batxillerat i 1FP Bàsica (i pendents de matricular): 7 de juliol de 2026.
VIDEOTUTORIAL:

