Sol·licitud de Beques per a Alumnat amb Necessitat Específica de Suport Educatiu (NESE)

S'ha publicat la convocatòria de beques 2024-2025 per a Alumnat amb Necessitat Específica de Suport Educatiu (NESE) que convoca el Ministeri d'Educació. El termini de sol·licitud és del 30 d'abril al 13 de setembre de 2024.

IMPORTANT:

1. La beca ha de sol·licitar-se en el centre on es vagen a cursar els estudis el pròxim curs 2024-2025
  2. Preguem a l'alumnat que continuarà els seus estudis en l'IES Campanar o s'incorporarà al nostre Institut el pròxim curs 2024-2025 que sol·liciten la beca abans del 21 de juny de 2024, per a agilitzar els tràmits.

Qué alumnat pot sol·licitar-les?

• Discapacitat, igual o superior al 25%
  • Trastorn greu de conducta o de la comunicació i del llenguatge
  • Trastorn d'espectre autista
  • Altes capacitats