ESMORZAR INTERNACIONAL-ACCIÓ DE GRÀCIES

El 24 de novembre se celebra el dia d’Acció de Gràcies. Com a activitat de pati, dins del projecte Erasmus de “Patis Inclusius”, volem promocionar la figura dels nostres auxiliars de conversa, en aquest cas, Nathan. Per això, celebrarem amb ell el dia d’Acció de Gràcies d’una forma simbòlica, amb un esmorzar internacional que farem al pati al gimnàs.
Tot l’alumnat que desitge participar, ha d’apuntar-se en un llistat en consergeria dient què portarà abans del 24 de novembre. Només podran accedir al gimnàs, aquells que hagen portat alguna cosa per a compartir. Us animem a participar a tots/es!
D’altra banda, recordar-vos que els auxiliars de conversa, estan a la disposició de qualsevol persona que vulga practicar l’idioma dins del programa “Patis Inclusius”.
Els dijous, Nathan, i els dimarts, Jeane. Estaran en les taules del pàrquing. Portaran uns carnets que seran encunyats a aquells/as alumnes/as que empren aquest servei, amb la finalitat de recompensar amb una mica de nota a l’alumnat que sàpia aprofitar aquest temps de conversa.

PDF Embedder requires a url attribute almuerzo1