ERASMUS “PATIS INCLUSIUS”

Hem fet activitats de benvinguda i per a conéixer-se els uns als altres , hem fet una visita guiada pel seu institut, hem fet la cerca del tresor per la seua ciutat i l'hem visitada. A més, els hem fet les nostres presentacions sobre Espanya, València, el nostre sistema educatiu i el nostre institut així com els patis actius. I ells ens han fet una cosa similar amb informació pròpia.
D'altra banda, hui hem anat a fer una visita guiada al museu de la ciutat amb els estudiants i professors croats i hem fet un taller on hem pintat cors, una cosa molt típica d'aquesta regió.
Ens han portat a conéixer llocs emblemàtics de la ciutat, també restaurants i cafés i, a la vesprada, hem fet tallers sobre la unió europea i un sistema de recopilació de dades històriques de la regió molt interessant.

Els alumnes estan tenint una grata experiència i tenen molt bones relacions amb els alumnes i les alumnes croates pel que hi ha molt bon ambient i estem treballant estupendament.