BAREMACIÓ PROJECTE ERASMUS LOFI

L’IES Campanar participa en el projecte Erasmus 220 LOFI, juntament amb la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Peruggia, i diferents associacions culturals d’Itàlia, Països Baixos i València.
El projecte LOFI té com a objectiu crear una sèrie de materials didàctics per a treballar sobre gastronomia en el seu aspecte cultural, econòmic i social.
A partir de la setmana que ve, i durant el mes de gener, es posaran en pràctica les activitats dissenyades en diferents matèries de tercer de l’ESO. Sempre que es realitze una activitat avaluable del projecte, s’avisarà a l’alumnat i comptarà amb una rúbrica per a aquesta avaluació.
Una veu conclòs el mes de gener, es realitzarà una selecció de deu alumnes/as per a realitzar una mobilitat a la ciutat italiana de Peruggia, d’acord amb els criteris de baremació que estan exposats en l’hall del centre, i ara, publicats en la web.

BAREMACION-ERASMUS-PLUS