ES BUSQUEN GEGANTS

des de dilluns passat fins al divendres que ve, podreu observar en l'hall uns panells de temàtica social sota el lema "Es busquen Gegants".

"Es busquen gegants" és un projecte que té com a objectiu fomentar l'activisme de l'alumnat enfront dels reptes del món actual, com per exemple : islamofòbia, desigualtat de gènere, migracions forçoses, canvi climàtic...

Durant nou sessions, l'alumnat de tercer de l'ESO i 3PMAR, sota la supervisió de les nostres companyes Maria García, Mariví Balbastre i Verónica González, han treballat al costat de l'organització jovesolides en la investigació de problemes actuals i en el plantejament de possibles solucions.

Fruit d'aquest treball, es va seleccionar un treball per classe per a elaborar el cartell que podeu veure. El projecte va comptar amb una eixida al Centre Cultural Bancaixa, on l'alumnat va exposar les seues propostes davant polítics de diferents àrees de Conselleria i destacats activistes de la nostra Comunitat.

Finalment, aquest projecte es tanca amb esta exposició dels cinc panells seleccionats.

Per a acabar, voldria felicitar a través d'este missatge a l'alumnat de l'ESO que es va implicar en el projecte, i a les nostres tres companyes que el van tirar avant.