28-N

Hui és el Dia Internacional de l’Eliminació de la Violència contra la Dona, i durant aquesta setmana i la que ve s’ha treballat i es treballarà el tema amb l’alumnat. Hui hem pogut veure treballs exposats des de les tutories i una obra de teatre dirigida a 3r i 4t de l’ESO que han protagonitzat Elisabeth i Enric, professor i professora del centre, sobre el dia a dia de les situacions de violència de gènere i com es van generant en una escala en la qual, com sempre, els primers passos quasi no es noten. Ho han fet genial i d’una manera molt esclaridora, han ajudat a visualitzar aquells senyals d’alarma que tots i totes hauríem de saber detectar. A continuació hi ha hagut debats interessants amb els i les alumnes. Simplement, moltes gràcies per la vostra col·laboració!