Matrícula curs 23/24

El procés de matrícula és el mateix per a tots els cursos de l’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius. En aquest procés, a l’igual que es feia la prematrícula abans a paper, s’haurà d’emplenar la informació personal de l’alumnat i dels tutors/es legals i també la preferència en les optatives i itineraris.

El termini per emplenar la matrícula (en la reobertura) será des del dilluns 24 d’abril a les 20:00h fins el diumenge 30 d’abril a les 20:00h.

L’ALUMNAT QUE JA HA EMPLENAT EL FORMULARI EN EL PRIMER PERÍODE NO L’HA DE TORNAR A EMPLENAR.

Els criteris per l’assignació d’optativitat serà en primer lloc l’ordre d’emplenament del formulari de matrícula. Aquest ordre no assegura la plaça dins de l’optativitat triada per preferència, ja que la direcció d’estudis valorarà altres aspectes com el resultat acadèmic de l’alumnat.

Els passos a seguir per a la realització de la matrícula són els següents:

1. Llegir la següent informació

ADATAU

INFORMACIÓ D’INTERÉS

2. Emplenar el següent formulari

Es podrà emplenar el qüestionari una única vegada i aquest és vinculant, és a dir, no es podrà modificar l’optativitat triada en la formalització de la matrícula.