Transport escolar

a) Alumnat que en el curs 2022-2023 ja va sol·licitar l’ajuda individualitzada de transport escolar:

a.1) Els pares, mares o tutors de l’alumnat que siguen usuaris de l’aplicació informàtica ITACA Web Família, a partir de l’endemà de la publicació d’aquesta resolució, podran accedir a aquesta aplicació informàtica per a visualitzar i descarregar el seu esborrany de sol·licitud d’ajuda, on constaran pregravades les dades que estan en poder d’aquesta administració. Si les persones sol·licitants de l’ajuda estan conformes amb les dades facilitades, hauran d’imprimir, signar i presentar l’esborrany en el centre on estaran matriculades durant el curs 2023-2024, sense necessitat de presentar la documentació.

b) Alumnat que en el curs 2022-2023 no va sol·licitar l’ajuda individualitzada de transport escolar:

La sol·licitud d’ajuda es realitzarà presentant l’annex I, que s’inclou en la present resolució, emplenat, i adjuntant la documentació acreditativa que es requerisca per a ser alumnat beneficiari del transport escolar en el centre on estarà matriculat durant el curs 2023-2024.En el cas que l’alumnat que forme part de la mateixa unitat familiar estiga escolaritzat en el curs 2023-2024 en un únic centre, es presentarà una única sol·licitud. Si està escolaritzat en centres diferents, es presentarà una sol·licitud per a cada centre.

Per a més informació, podeu consultar tota la documentació referent al transport escolar que trobareu al web de Conselleria