Prematrícula 2022/2023

La prematrícula per al curs 2022/2023 es farà de forma telemàtica a través del web del centre (Menú alumnat/matricula 22/23) o en el següent enllaç.

S’ha d’emplenar totes les dades familiars i triar l’optativitat del curs posterior al que estan cursant els vostres fills/filles actualment. En el cas de 1r i 3r d’ESO l’optativitat està basada en esborranys del currículum no publicat encara. Per tant, poden haver-hi canvis.

Hi ha de termini fins el diumenge 12 de juny. Posteriorment s’entregarà a tot l’alumnat els fulls en paper amb les dades introduïdes junt amb les instruccions per a la matrícula presencial que es formalitzarà al centre en les dates corresponents:

• 1r ESO : 29 juny
  • 2n ESO: 22 juny
  • 3r ESO: 28 juny
  • 4t ESO: 23 juny
  • 2n Batx: 27 juny

En el cas de 2n SMX i 2n IG se’ls donaran les instruccions en paper en els propers dies. Per a 1r Batx i 1r SMX, una vegada finalitzat el període d’admissió haurà d’acudir al centre per a recollir les instruccions de matrícula l’alumnat admès i formalitzar-la a finals de juliol.

En cas de qualsevol dubte, podeu contactar amb secretaria.