Alumnat internacional visita el nostre centre dins del marc ERASMUS+

L’institut d’Algemesí acollirà 20 alumnes i 4 docents de FP provinent d’Itàlia i Turquia

L’IES Bernat Guinovart rebrà a partir del dilluns 13 de desembre i fins el divendres 17 la visita de més de 20 docents i alumnes provinents d’Itàlia i Turquia dins del marc d’un programa KA229 d’Erasmus+. El projecte, anomenat “Labs 4 Schools”, té com a objectiu principal la generació d’una sèrie de pràctiques de taller d’automatització en anglés que, més endavant, seran implementades en cadascun dels centres participants. A més, amb este tipus d’activitats es pretén fomentar l’esperit europeu i la germanor i solidaritat entre països.

Ximo Rosell, professor coordinador del projecte, ha manifestat la seua satisfacció per
esta primera visita dins del projecte.