Ruta literària: «Un Benidorm de poesia»

L’alumnat de 4t d’ESO inaugura la Ruta literària: «Un Benidorm de poesia»

Aquest 23 d’abril del 2024, coincidint amb Sant Jordi i el Dia del Llibre, l’alumnat de 4t PDC de l’IES Bernat de Sarrià ha inaugurat la Ruta literària «Un Benidorm de poesia», elaborada pel professor Sergi Castillo, del departament de Valencià, amb l’objectiu d’acostar a l’alumnat l’obra d’escriptors i escriptores com Gabriel Miró, Vicent Andrés Estellés, Sylvia Plath, Ted Hughes, Carmelina Sánchez-Cutillas, Joan Fuster, Gabriel García Márquez i Rafael Chirbes. Tots ells són primeres figures de la literatura universal del segle XX.

La ruta literària es presentarà en les XI Jornades Literatura, Territori i Educació -a Altea, el 27 d’abril-, i en una xarrada prèvia a la Trobada d’Escoles en Valencià que se celebra el dia 25 de maig pel matí a Benidorm.

Ací podeu veure el material amb l’explicació i els textos: