NAIX LA RÀDIO DE L’IES JOSEP IBORRA

ES POT QUANTIFICAR I MESURAR LA BELLESA?

Josep Iborra Ràdio ja és una realitat. L’alumnat de 4t ESO-A ha volgut encetar les emissions de la ràdio escolar amb un programa sobre el nombre d’or (Φ) i que han preparat amb Isabel Ibáñez i Esther Pérez, les professores de Matemàtiques i Valencià respectivament.

Es pot mesurar i quantificar la bellesa? Esta es la pregunta que llancen a l’audiència les xiques i els xics de l’IES Josep Iborra de Benissa. Voleu saber més?

Escolteu l’entrevista que han fet a Juan Antonio Pérez Poquet, enginyer i matemàtic, membre del Comité de Redacció de Problemes Olímpics de Matemàtiques, organitzat per Societat d’Educació Matemàtica de la Comunitat Valenciana “Al-Khwarizmi”.

Escolteu el programa de ràdio. L’alumnat ha posat molt d’entusiasme, cosa que ens ompli d’alegria.

Ah! I si t’agrada, no oblides prémer el m’agrada.

Ir a descargar