II Pecha Kucha La Vall

Es va celebrar el II PETXA KUTXA LA VALL on participaren alumnes del nostre centre, professors i persones inquietes de la Vall d’Uixó.
Els presentadors de l’acte foren els alumnes ROBERTO CASTELLÓ i JOSEP SUBÍES i les persones que intenvingueren foren:

1.- SANTI VALLS, professor de magisteri i coordinador del col·lectiu Danzas del Dragón Chino: EXPERIENCIAS VITALES: DE EMPRESARIO A LEÓN CHINO.

2.- MARIO ARAGONÉS: FUENTES ORNAMENTALES.

3.- VICTORIA JÁTIVA, MARIA CABALLER i CLARA RODA: TREBALL I OCUPACIÓ.

4.- ENRIQUETA FUERTES, bibliotecària i dinamitzadora de la lectura a la Vall: BIBLIOTECA PÚBLICA: PUNTO DE ENCUENTRO.

5.- VICENT CATALÀ, NOELIA CARMONA, IRENE SÁNCHEZ i MARC MANZANA: EL MEU VALENCIÀ, EL TEU VALENCIÀ, EL NOSTRE VALENCIÀ.

6.- IMMA FONT i ELISA GIMÉNEZ: TIPUS DE MERCATS.

7.- MARC SEGUER, president del Casal Jaume I Plana Baixa-Espadà i biòleg: INVASSORS.

8.- MARC MANZANA, IRENE VILLALBA i VICTOR ABAD: ERRORS DEL MERCAT.

9.- JAIME GONZÁLEZ: LOS ROBOTS EN LA VIDA DIARIA.10.- ROSA OYA professora del BENIGASLÓ i gran coneixedora de la cultura i la societat japonesa: HANTAI.