Alumnos del Benigasló ganan el premio a la eficiencia energética

DEPARTAMENT DE TECNOLOGIA

La Fundació per a l’Eficiència Energètica premia l’IES Benigasló de la Vall d’Uixó.

1r i 3r premi!!!!!!!!

La Fundació per a l’Eficiència Energètica de la Comunitat Valenciana, de la qual és patró l’Ajuntament de Castelló, i la Càtedra BP d’Eficiència Energètica de l’UJI (UNIVERSITAT JAUME I DE CASTELLÓ)han lliurat els premis de la III Competició d’Eficiència Energètica-f2e amb la finalitat de conscienciar els més joves sobre la importància d’un ús responsable de l’energia. En aquesta edició més d’un centenar d’alumnes de 11 centres d’educació secundària de la província de Castelló han exposat durant dos dies els seus treballs.

En la categoria de maqueta de generació d’energia i estalvi energètic els premis han estat per a l’IES Benigasló, en primer lloc (1000€), l’IES Francesc Tàrrega en segon lloc i l’IES Benigasló, en tercer lloc (300€).

4T D’ESO TECNOLÒGIC I 1R BATXILLERAT TECNOLÒGIC IES BENIGASLÓ