Dia Internacional contra la Violència de Gènere

DSC04661P

El passat dia 25 de novembre es va celebrar a tot el món el Dia Internacional contra la Violència de Gènere. En el nostre centre hem estat desenvolupant diverses activitats per a commemorar aquesta data. L’alumnat de 1r i 2n d’ESO ha elaborat un mural per a definir l’amor que s’ha exposat en el vestíbul juntament amb altres informacions recollides per alumnat de 3r i 4t.

IMG 20161128 105953P

Així mateix, en les tutories s’han projectat curtmetratges per a reflexionar i debatre sobre el tema i els alumnes i alumnes de 1r de batxillerat han rodat curts sobre el maltractament que s’han anat projectant durant tota la setmana en la cafeteria durant els patis.

El dia 25 realitzem un acte d’homenatge a les víctimes de violència de gènere mortes durant l’any passat en el qual van participar alumnes i alumnes de tots els cursos, així com membres del professorat, organitzat pel grup “Per Igual”, format per alumnes del centre i que treballa per a fomentar la igualtat i contra el sexisme.

IMG-20161125-WA0012