Matemàtiques- Pendents

RECUPERACIÓ DE LA MATÈRIA DE CURSOS ANTERIORS

Recuperació de  assignatures Pendents d'ESO

•    El cap del departament supervisarà a l'alumnat que té l'assignatura pendent del curs anterior i elaborarà un dossier d'activitats perquè puguen preparar la recuperació de l'assignatura.

•    L'alumnat que tinga una assignatura de Matemàtiques pendent del curs anterior, la podrà recuperar superant un examen on se li avaluarà de tota la matèria pendent i que tindrà un valor màxim de 8 punts sobre 10 al qual es podrà sumar un màxim de 2 punts per la realització d'un dossier d'activitats sobre la matèria, la data de lliurament d'aquest treball serà el 31 de gener de 2020.
  • L'alumnat d'ESO amb l'assignatura pendent del curs anterior també podrà recuperar el pendent si aprova la primera i la segona avaluació del present curs, sense que siga necessari presentar-se a l'examen de Pendents.

Recuperació d'assignatures Pendents  de BATXILLERAT

· L'alumnat que tinga una assignatura de Matemàtiques 1r Batxillerat  pendent del curs anterior, la podrà recuperar superant

un examen en el qual  se li avaluarà de tota la matèria pendent.

· L'alumnat de Batxillerat que tinga  Pendent Matemàtiques de 1r Batxillerat haurà de presentar-se obligatòriament a l'examen de Pendents: en primera convocatòria el 30 de gener de 2020 o en segona convocatòria, si fora necessària, 27, 28 o 29 d'abril de 2020.

· L'examen tindrà un valor màxim de 9 punts. (90% de la nota) al qual es podrà sumar un màxim d'1 punt per la participació i realització de les activitats proposades pel professorat responsable de les sessions de repàs de  la  assignatura.