La semaine de la Francophonie

Com és tradició en l’IES Azorín, ens retrobem un any més celebrant La semaine de la Francophonie des del Departament de Francés, amb la participació i col·laboració del Departament de Plàstica. Per a commemorar la Francofonia, enguany hem decidit fer-ho a través del 9é art: el còmic. D’aquesta manera, els alumnes exposaran en els corredors de l’institut els lapbooks que han estat elaborant sobre diferents autors i personatges de còmic originaris en llengua francesa, com Astérix et Obélix, Tintin, Lucky Luke, Marsupilami, Els Barrufets i Titeuf. Així mateix, durant tota la setmana del 28 de març fins a l’1 d’abril durem a terme una sèrie d’activitats i tallers gastronòmics i més, que agruparan els alumnes de francés des de 1r d’ESO fins a 1r de Batxillerat.

Us convidem que vingueu a veure l’exposició de la Francofonia 2021-2022.

SETMANA CLÀSSICA. Març 2022

Se celebra amb èxit la VII Setmana clàssica en l’IES Azorín
Amb la temàtica d’enguany: el foc com a destructor i generador, s’ha decorat el centre amb diverses exposicions i artístics panells pintats per alumnat i professorat. Mitjançant un QR, es tria al guanyador/a de la millor maqueta sobre volcans, que és una altra de les parts de l’exposició. Altres centres de la província, l’IES Tirant lo Blanc d’Elx i Centre Sagrada Família d’Elda han visitat l’institut i participat en l’oracle i altres activitats. D’altra banda, el famós vulcanòleg i assidu col·laborador del programa de la 2, Òrbita Laika, Nahúm Méndez, ha impartit dos sessions de xarrades sota el títol de Volcà i Plinio. Aurelio Arnedo, cap d’estudis nocturns, ha donat la xarrada anomenada el Tàrtar. A més, diversos kahoots, cineforum i degustació de menjar grec han format part també d’aquesta intensa setmana, que conclourà el divendres amb la cerimònia de lliurament de premis. Una vegada més, la comunitat educativa de l’IES Azorín felicita l’alumnat i professorat implicat i l’anima a seguir amb aquesta setmana temàtica ja consolidada en el centre.