ECOMATES

Ecoauditoria a l’IES Andreu Alfaro.

Per fer un estudi respecte a la sensibilitat de la comunitat educativa amb el tema del medi ambient, hem preparat una enquesta amb els alumnes de l’optativa de tercer d’ESO Ecomates. Ells han dissenyat l’enquesta i l’han passat per les classes. Han recollit més de 800 enquestes realitzades. Després han fet un buidat i han preparat els gràfics que es mostren a continuació.

Els resultats s’han compartit, detallats per grups i nivells, als respectius tutors i tutores per a que tracten el tema de la sensibilització mediambiental a tutoria i poder debatre com està la classe respecte a aquests temes.

Es presenten a continuació els resultats, en percentatges, que indiquen els alumnes que han contestat afirmativament a la pregunta.

També hem volgut saber l’opinió del professorat, ja que seran una part molt important per aconseguir canvis al centre. Per aconseguir-ho, hem passat una enquesta via correu electrònic. Aquestes han sigut les respostes.

1. Estàs a favor de cuidar el medi ambient? Si 98%

2. Creus en el canvi climàtic? Si 97%

3. Creus que és important que l'institut siga més sostenible? Si 100%

4. Col·laboraries amb xicotetes accions per a fer més sostenible el centre? Si 100%

Amb aquestes dades, queda reflectida la implicació de la comunitat educativa de l’IES Andreu Alfaro per fer canvis al nostre centre i intentar ser més sostenibles.

L’Ecoauditoria ens mostrarà quins són els canvis que podem fer.

Resultats de l'enquesta

1r d'ESO