DEPAR_DIBUIX

Dibuix i arts plàstiques

Dins d'aquest espai trobareu el professorat del nostre departament, assignatures  i material digital.

· Mª José Carrión

· Mireia Nieto

· Sara Pérez-Bermúdez

· Rubén Barrera

· Eva Ibáñez Ruiz

Assignatures ESO

1r · Laboratori de Creació Audiovisual

2n i 3r · EPVA

3r · Taller d'il·lustració i còmic.

4t · Disseny per ordinador

4t · Expressió artística

Assignatures optatives batxillerats

Dibuix tècnic I i II

Comunicació audiovisual

Assignatures batxillerat d'ART

Dibuix artístic I i II

Dibuix tècnic aplicat al disseny

Volum

Tècniques d'EGP

Disseny

letras

Assignatures de modalitat

Batxiller d'Arts Plàstiques, Imatge i Disseny

L'alumnat el primer curs cursarà Dibuix Artístic I i altres dues matèries de modalitat que triarà d'entre les següents:

El segon curs cursarà Dibuix Artístic II i altres dues matèries de modalitat, que triarà d'entre les següents:

Dibuix artístic

El dibuix és un procés interactiu d'observació, reflexió i representació. Un procés que requereix una tècnica inicial, conéixer els seus recursos i elements fonamentals, un exercici continu d'entrenament i pràctica.

Cultura audiovisual

La matèria facilita a l'alumnat eines per al processament crític de la informació audiovisual que li arriba des de múltiples vies i li proporciona els coneixements i destreses necessaris per a elaborar les seues produccions audiovisuals.

Dibuix tècnic

Aplicat a les arts i al disseny. Existeix una poderosa relació entre l'art i geometria o ciència, present tant en corrents artístics i tècniques d'il·lustració, fins a la seua presència com a eina de creació i comunicació en el disseny.

Projectes artístics

Es centra en l'expressió personal, treballant els objectius i finalitats que es plantegen en l'execució d'un projecte artístic, incidint en la planificació i gestió d'aquest. Es posa, així, l'èmfasi tant en el procés com en el resultat.

Volum

Estudi de l'espai tridimensional en l'àmbit de l'expressió artística, atenent les qualitats físiques, espacials, estructurals i volumètriques dels objectes. La introducció a l'estudi i anàlisi de les formes i manifestacions tridimensionals completa i desenvolupa la formació plàstica i artística.

Més assignatures

Podeu accedir a la resta d'assignatures del segon curs fent clic.

depar_mano

Webs d'assignatures

Podeu accedir a la web de la vostra assignatura, o sel·leccionant al professorat corresponent.

Mª José Carrión

Dibuix tècnic II