WEBEX

INSTRUCCIONS ÚS WEBEX PER A L'ALUMNAT

En aquesta secció us posem diverses formes d'accedir a la plataforma de videoconferències Webex, per tal que podeu fer classes online amb el vostre professorat. Seguidament teniu un document explicatiu així com un video amb els passos a seguir:

• Videotutorial: Com accedir a la sala de conferències d'un professor (sense instal·lar cap aplicació)

• Instruccions en pdf: En aquest document trobareu les instruccions donades en el videotutorial en format pdf.

INSTRUCCIONS ÚS WEBEX PER A LES FAMÍLIES

Rebreu un correu del tutor/a del seu fill/a convocant-vos a la reunió. Seguiu les instruccions que s’expliquen en el següent document: “Com accedir a una reunió convocada per Webex” per poder connectar-vos i seguir la reunió sense problemes.

INSTRUCCIONS ÚS WEBEX PER ALS MESTRES

Instruccions per poder organitzar una reunío WEBEX tant per a reunions amb les famílies com per als alumnes: “Com crear una reunió per Webex”.

Feu clic a la imatge per accedir a WEBEX