MILLORANT LA COMPRENSIÓ DEL NOSTRE CENTRE
La comissió d’accessibilitat cognitiva del centre està ja treballant
per a introduir millores en els nostres espais.
Com veureu a les imatges que acompanyen aquest text,
els professionals han senyalitzat els espais del centre
incloent diferents vies d’accés a la informació:
pictogrames, fotografies i objectes reals.
D’aquesta forma, l’alumnat amb majors dificultats en la comprensió
pot utilitzar els objectes de la seua agenda diària
per a emparellar-los amb l’objecte corresponent en cada sala.
A més a més, hem adaptat amb un codi de colors
els plànols del centre.
I hem imprès un directori amb informació
sobre les aules i els espais que tenim en cada planta.
Finalment, els professionals han posat diferents seqüències
en els banys de l’alumnat.
Les seqüències estan elaborades amb pictogrames
i estan acompanyades per la instrucció escrita.
Els pictogrames que hem utilitzat
pertanyen a la web d’ARASAAC.
La comisión de accesibilidad cognitiva del centro está ya trabajando
para introducir mejoras en nuestros espacios.
Como veréis en las imágenes que acompañan a este texto,
las profesionales han señalizado los espacios del centro
incluyendo diferentes vías de acceso a la información:
pictogramas, fotografías y objetos reales.
De esta manera, el alumnado con mayores dificultades en la comprensión
pueden utilizar los objetos de su agenda diaria
para emparejarlos con el objeto corresponiente en cada sala.
Además, hemos adaptado con un código de colores
los planos del centro.
Y hemos impreso un directorio con la información
de las aulas y los espacios que tenemos en cada planta.
Finalmente las profesionales han puesto diferentes secuencias
en los baños del alumnado.
Las secuencias están elaboradas con pictogramas
y están acompañadas por la instrucción escrita.
Los pictogramas que hemos utilizado
pertenecen a la web de ARASAAC.