Instruccions Xarxa Llibres

Doc. "Lliurament de Llibres de Text"

ALUMNES DE 3r a 6è DE PRIMÀRIA i

ALUMNES DE 1r ESO

Participació en el Banc de Llibres

ALUMNES QUE PASSEN A 1PRI

Normativa del centre sobre el Banc de Llibres

Normativa Xarxa Llibres. GVA

RECOMANACIONS ENTREGA LOTS DE LLIBRES

Cita prèvia per a la devolució dels lots per part de les famílies.

Respectar les mesures de seguretat i salut així com el distanciament social i l'ús de màscara.

Mantenir una distància de dos metres

El responsable de comprovar la devolució dels llibres deixarà constància del lliurament complet del lot mitjançant el document de “lliurament de llibres i material curricular”.

El tràmit de devolució de lots es realitzarà en un lloc habilitat a aquest efecte i la revisió del material podrà realitzar-se de dues formes:
Revisar l'estat dels materials en el mateix moment del lliurament. Posteriorment, es deixaran els materials en quarantena en el centre escolar, un mínim de 5 dies.
Guardar el material retornat (si s'utilitzen bosses, aquestes seran, preferiblement,de paper) un mínim de 5 dies. Després del període de quarantena, revisar l'estat dels llibres mantenint sempre les condicions de seguretat i prevenció adequades.

L'alumnat matriculat en 1PRI – 2PRI en el curs 2019-2020, queda exempt de la devolució del lot de llibres