IDENTITAT DIGITAL

Què és la Identitat Digital (ID)?

La Identitat Digital (ID) és aquell conjunt de caràcters que  identifiquen als docents, no docents i a l'alumnat dins de l'entorn en línia de la Conselleria d'Educació.

Per a què serveix la Identitat Digital (ID)?

La identitat digital serveix per a accedir als aplicacions que ofereix la Conselleria d'Educació.

Una mateixa identitat ens permetrà accedir a totes aquestes aplicacions.

Com puc accedir a la meua identitat digital?

S'anima a l'alumnat i famílies a començar a usar els seus comptes privats per a anar coneixent els noves eines educatives que proposa la Generalitat.

Per a conéixer les dades de la nova identitat digital s'ha d'entrar a la WEBFAMILIA (www.familia.edu.gva.es) i dins de les dades d'identificació apareixen les dades d'identitat digital:

• Correu electrònic: és el correu electrònic de l'alumne/a.
  • Clau de recuperació: clau per a recuperar el compte en cas d'oblit de contrasenya.
  • Contrasenya inicial: contrasenya per a accedir per primera vegada i que ha de canviar-és. És important que l'alumnat cuide els seues contrasenyes perquè pot.
  • Canviar contrasenya: enllaç que ens porta a una nova finestra de l'explorador d'internet per a canviar la contrasenya inicial.
identitat digital webfamilia

Com puc canviar o recordar la contrasenya de la meua ID?

Totes els identitats digitals, tant d'estudiants com de personal del centre s'han creat amb una contrasenya inicial que és recomanable canviar la primera vegada que comences a treballar amb identitat digital Hi ha dues opcions:

Canviar contrasenya: Introdueix la contrasenya actual i en la següent pantalla establir una contrasenya nova, Fer clic per a canviar contrasenya:

Recordar contrasenya: Mitjançant l'enllaç “restablir contrasenya” podem establir una nova contrasenya en cas d'haver-la oblidada. Per això hem d'introduir la data de naixement i la clau de recuperació mostrada en els diferents aplicació, la nova contrasenya ha de complir els requisits següents: Longitud mínima de 8 caràcters, Incloure com a mínim una majúscula, una minúscula i un número. Fes clic per a recordar contrasenya:

Com puc accedir a Office 365?

Per a usar el correu electrònic, onedrive i resta d'aplicacions associades al compte de Microsoft Education l'alumnat inicia sessió dins de la pàgina web www.office.com

I introdueix el teu correu de ____@alu.gva.es

Office inici sessió
office 365 web